sobota, 29 czerwca 2013

Przeprowadzka ... powolutku do celu





Witajcie na Travel Detox!




Ponieważ od jakiegoś czasu mam ogromne problemy z moim blogiem podróżniczym na innej platformie, postanowiłam w końcu przenieść go na bloggera. Niestety wcześniejszej nazwy nie udało mi się zachować, szkoda bo bardzo ją lubiłam... W końcu musiałam pożegnać się z "Podróżniczką"... Z latem przyszedł czas na zmiany, a te zawsze przynoszą coś nowego i miłego. Więc czas na nową nazwę! Zastanawiałam się kilka dobrych dni nad czymś wpadającym w ucho, łatwym do zapamiętania... 
I tak padło na TRAVEL DETOX
Podróżniczy detox.... Bo w końcu podróże oczyszczają, uspokajają, wyciszają. Stajemy się bogatsi i piękniejsi wewnętrznie... Poznajemy nowych ludzi, zakochujemy się w nowych miejscach, kosztujemy dane chwile każdą cząstką naszego ciała... A przede wszystkim podróże poszerzają horyzonty i wyostrzają nasze zmysły. Jestem przekonana, że taki podróżniczy detoks każda/każdy z nas powinien przeprowadzać kilka razy do roku... Nie ważne czy będzie to wypad w egzotyki, do Hiszpanii czy Bułgarii, nad polskie morze czy góry, pod namioty, na weekend do babci na spokojną wieś... Nie ważne gdzie. Ważne, że robimy to z sercem... Musimy pamiętać, że każdy taki wyjazd/wypad z domu, wyrwanie się z czterech ścian,  to podróż... Ta krótsza, czy dłuższa, ta mała, długa i długaśna, ta darmowa i ta kosmicznie droga... To zawsze będzie podróż.... 


"Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. 
Podróżuj, śnij, odkrywaj!"
Mark Twain






Fotografia to moja miłość, a podróże to kochankowie. Jestem zwyczajnym samoukiem, zwykła i skromna amatorka kochająca to co robi. Pisanie nie jest moją wielką stronę, dlatego znajdziecie tutaj więcej zdjęć, niż tekstu. Od czasu do czasu nachodzi mnie wena na pisanie, więc na pewno jakieś czytanki tutaj się pojawią. Detoks zdjęciami podróżniczymi - to moje przesłanie!




Pozdrawiam i witam w moich skromnych progach,


Żanet

3 komentarze:

  1. Święte słowa Twain'a:)
    Czekam na twoje piękne zdjęcia i relacje z inspirujących miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo ;) mam nadzieję, że się nie zawiedziesz =)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. już mi się podoba :D będę Twoją wierną fanką:) pozdrawiam i życzę coraz więcej podróży! M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś!
Rozgość się....