środa, 20 listopada 2013

from the air... { galeria z nieba }



Lubicie latać? 
Ja tak. Bardzo, bardzo. 
A najbardziej w lataniu lubię fotografowanie z góry. Co tam spanie, czytanie, wlewanie w siebie kolejnych drinków i zbijanie bąków. Zapatrzona w okienko {oczywiście jak uda mi się wywalczyć okienkowe siedzisko} podziwiam świat z góry. Piękny jest! Nie raz marzyłam o tym, żeby choć na jeden dzień zamienić się w ptaka i bez żadnych regulacji i opłat, za totalną darmochę, przefrunąć z jednego do drugiego miejsca... Dlatego na mojej liście marzeń wpisałam niedawno lot paralotnią lub balonem, oczywiście zaraz obok skoku ze spadochronem, który figuruje już na niej od dawien dawna...


Gotowi? No to startujemy!



2006 | Szkocja, Easyjet'em do Edynburga




2006 | Bułgaria, w drodze do Sofii



2007 | Portugalia, tydzień w Albufeirii 



2007 | Włochy, Wenecja






2008 | Anglia, Londynu calling!




2009 | Grecja, powrót z wyspy Kos






2010 | Dania z lotu ptaka







2011 | Teneryfa, w drodze do i z 












2011 | Nad Egiptem













2012 | Włochy, lot powrotny z Rzymu






2012 | Malta





2012 | Dania z lotu ptaka... 





2013 | Litwa, lot powrotny z Wilna






2013 | Polska, lot powrotny z Krakowa






c.d.n. 

teraz czas na kolejne loty...



9 komentarzy:

  1. Mega piękne zdjęcia!!! Wszystkie! Jestem pod ogromnym wrażeniem, mistrzostwo świata :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna niezwykła kolekcja .. zdjęcia znad pustyni mają niesamowity klimat .. a znad Danii są bardzo urokliwe .. i czy zdradzisz nam jak powstało to zdjęcie z pasa startowego w Balicach ... czy może jakos przekonałaś pilotów ?? ;^)))..

    też czasem próbowałem .. choć tylko telefonem ... jedno z nabliższych mi to zdjęcie Półwyspu Helskiego z lotu ptaka :^) choć nie jest wyraźne
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/u1uCh0nzcTs-mUm2wKOjmdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    słoneczne pozdrowienia :^)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany!
    Trochę się nalatałaś....
    Kolekcja jest piekna, budzi wspomnienia wakacjach,
    a poza tym, powstał z tego nietuzinkowy wpis:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, cudowne widoki. Jakbym sama szybowała w powietrzu :)
    Pozdrawiam cieplo Żanetko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo magiczne zdjęcia i fascynujące. Okazji dnia Życzliwości chciałbym Ci życzyć miliona życzliwych komentarzy i dwa razy więcej wyświetleń. Ciesze się, że ogromie internetu trafiłem na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne fotki, aż mam ochotę gdzieś polecieć :)
    A dokąd będzie kolejny lot?? O skoku ze spadochronem też marzę od bardzo dawna

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam latać! I muszę, ale to MUSZĘ siedzieć przy oknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś!
Rozgość się....