środa, 13 listopada 2013

nostalgicznie z nad polskiego morza { Trzęsacz & Międzyzdroje }




Rzadko bywałam nad polskim morzem, choć mam z polskiego domu niedaleko... Kilka lat temu po raz pierwszy odwiedziłam wspólnie z rodzicami Trzęsacz i Międzyzdroje. Był kwiecień, pierwszy dzień Świąt Wielkanocnych. Pogoda jak to pogoda w kwietniu, czyli ujdzie w tłoku. Zimno, na szczęście bez deszczu.
Czas spędzony z rodzicami - bezcenny..
Zdjęcia - także...



Krótka fotorelacja prosto z nad Morza Bałtyckiego.




























# dziękuję za tak liczne odwiedziny i komentarze. Każdy jeden jest dla mnie ważny i inspirujący. Dziękuję, że jesteście!


love & hugs,
żanet


12 komentarzy:

  1. Na ostatnim zdjeciu taki piekny i nostalgiczny budynek, no i raz, ze zaniedbany, dwa, ze "udekorowany" boskim bannerkiem, ktorych pelno w calej Polsce :/

    OdpowiedzUsuń
  2. każde molo ma w sobie jakąś magię zawsze .. jakby ludzie chcieli wejść pieszo w inny wymiar ... pięknie je ujęłaś
    a ten kościółek w Trzęsaczu widziałem ponad 20 lat temu i chyba wtedy jeszcze miał całą ścianę z jednej strony :^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jest polskie morze. :-) Cudne, klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam morzem zawsze jestem w wakacje, nie byłam jeszcze o innej porze roku a szkoda - bo jest tam pięknie. Trzęsacz i Międzyzdroje uwielbiam :) do tego dołączę Pobierowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak starsznie dawno nie byłam nad polskim morzem. Dziś oglądałam fotki z Gdańska teraz Międzyzdroje u Ciebie i się rozmarzyłam i się stęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło Ci to nasze morze, lubię takie zadumane krajobrazy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia! taki klimat!!! aż chce się jechać, już teraz, rzuć wszystko i jedź nad morze! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia oddające klimat. W tym roku bylem w Międzyzdrojach, a w Trzęsaczu to byłem kiedyś na kolonii.

    OdpowiedzUsuń
  9. A cóż to na pierwszym zdjęciu? Foty jak zawsze pierwsza klasa. Ja byłam rok czy 2 lata temu w Międzyzdrojach we wrześniu. Wymarłe miasto o tej porze roku, a to chwila po sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię polskiego morza ale na Twoich zdjęciach Żanet jest oczywiście cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! Straaasznie dawno nie byłam na polskim morzem, to na pewno cel mojej kolejnej podróży! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś!
Rozgość się....