wtorek, 7 stycznia 2014

4 lata temu na jednej z greckich wysp { wstęp }



Ci co obserwują bloga na fejsbuku, wiedzą, że od jakiegoś czasu cierpię na chroniczny brak słońca i ciepła. A jeśli nie obserwujecie, to koniecznie zacznijcie! Codziennie nowości, inspiracje, ciekawe linki, piękne zdjęcia. Ok, dość prywaty!

Kos. Mała grecka wysepka. Jedna z wielu w archipelagu Sporadów Południowych na Morzu Egejskim. Do objechania w jeden dzień. Wszystko tutaj jest pod ręką. Spędziliśmy tam tydzień w 2010 roku, w maju, przed sezonem. Poszliśmy na totalną łatwiznę. Przemęczeni długą zimą i pracą, nie zastawialiśmy się długo i skorzystaliśmy z biura podróży. A co tam? Leń wziął górę! Raz na jakiś czas trzeba się odchamić! ;)

Ble, ble, ble.... Kto mnie zna wie, że nie przepadam pisać długaśnych postów. Wolę świat pokazywać zdjęciami. Choć od czasu do czasu wena pisarza mnie dopada i skrobnę coś dłuższego, to tym razem rezygnuję... Pisaniu mówię dość, przenosimy się na Kos {hahaha, ale mi się zrymowało}. 


Fotograficzne wspomnienie... Maj 2010.

































Plany podrożniczne na rok 2014 zrobione?
Pochwalcie się, gdzie? Kiedy?


Ciąg dalszy nastąpi....  
Stay tuned!


Żanet

7 komentarzy:

  1. ale piękne miejsce! ja też odliczam już dni do wiosny a potem do lata i marzę, żeby już móc powygrzewać się w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero wróciłam, a już się stęskniłam za Grecją. Trzeba im przynać, ze mają czym się chwalić, jest co zwiedzać i podziwiać. W przyszłym tygodniu zapraszam do mnie na Grecję w zimowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z greckich wysp zaliczyłam Kretę i Korfu, ale widzę, że i Kos ma się czym pochwalić! Osioł mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny klimat Twoich zdjęć Żaneta .. mieliście wspaniałą podróż .. a to zdjęcie z kwiatami na tle turkusowej zatoki po prostu chwyta za serce .. bardzo ciepło pozdrawiam i ściskam :^T)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow zdjęcia bardzo klimatyczne, udane, piękna i profesjonalne. Ja jestem zachwycona. Podróż świetna i zostanie wam na zawsze we wspomnieniach:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, ciekawe ujęcia i ten żółw jest dokładnie identyczny jak żółw mojego mężczyzny, którego przywiózł z Grecji jak był małym chłopcem
    z pozdrowieniami, Ella i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś!
Rozgość się....