środa, 2 kwietnia 2014

Dania | Wiosenna niedziela nad Morzem Północnym



Ci co obserwują travel detox na facebooku wiedzą, że dwa tygodnie temu w piękną, typowo wiosenną niedzielę wybraliśmy się nad Morze Północne. Hvide Sande to malutka, rybacka miejscowość, bardzo popularna wśród miejscowych. Pogoda tego dnia była niesamowita. Słonecznie, wiosennie, bez żadnego chmurki na niebie. Coraz więcej zieleni dookoła, żółte żonkile uśmiechają się na każdym kroku. Ptaszki świergolą jak zwariowane. O tak, miłość jest w powietrzu! O Hvide Sande pisałam już wcześniej, jeśli macie ochotę cofnąć się w czasie to zapraszam do poczytanie tutaj { klik }.
Do Hvide Sande jeździmy dość często... Wiosną, latem, jesienią, a nawet zimą. Godzinka drogi autem i jesteśmy na miejscu. Lubię spędzać tam wolny czas. Zawsze się wyciszam, ładuję energią i świeżym morskim powietrzem. Morska, chłodna bryza zawsze przewiewa zapchaną głowę, a słońce delikatnie muska promieniami skórę i przypomina, że tak na prawdę do szczęścia aż tak dużo nie potrzeba... Chciałabym kiedyś zamieszkać nad morzem, blisko wody, z dala od miejskiego zgiełku, zabieganych ludzi i wiecznego pośpiechu. Zatrzymać się w miejscu i cieszyć chwilą. Cieszyć się z malutkich, codziennych drobnostek. Tylko może zamiast zimnych wód wolałabym te troszkę cieplejsze... hehe :) I wtedy to już wogóle była bym w siódmym niebie...

































W piątek wylatuję. Łapać słońce na Sardynię. 
Przez tydzień będę off line. Będę się ładować! Yupi!


Do usłyszenia już wkrótce! 
A że weekend już niedługo, więc dobrego wam życzę!


Stay tuned...
Żaneta


21 komentarzy:

  1. uwielbiam skandynawskie klimaty, piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno znajdziesz ich więcej u mnie, bo w tym roku zamierzam pojeździć po Danii, a w planach mam ochotę wyskoczyć do Norwegii i Szwecji. Ale to w swoim czasie ;)

      Usuń
  2. Ja też lubię takie klimaty!! Świetnie tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Na pewno będzie takich postów więcej, więc zapraszam częściej do siebie ;)

      Usuń
  3. Jak ja Ci zazdroszczę tych widoków! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdraszczaj tylko się pakuj i przyjeżdżaj!

      Usuń
  4. Piękne miejsce, tęsknię przeogromnie do piaszczystych plaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... bardzo spokojne i wręcz dzikie... no ale to cała Dania ;) i chyba to jeden z ogromnych plusów tego kraju!

      Usuń
  5. przepiękne ... Białe piaski :^)) tak wiele bym dał aby tak biec i biec na bosaka na tej bezkresnej plaży :^)
    dobrej i szczęśliwej podróży Żaneto ! :^) ~!~~~~~~~~~~~~~~ :^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo chętnie do Ciebie bym dołączyła! Piotrze to zapraszam do Danii, póki tu jeszcze jestem! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Przepięknie. Idealne miejsce na relaks i odpoczynek.
    Cudownej podróży, przywież nam masę zdjęć z Sardynii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia zdecydowanie! Jak się chcesz wyciszyć i uciec od miastowego pośpiechu to duńskie wybrzeże jest jak najbardziej odpowiednim miejscem. Buziaki kochana :*

      Usuń
  7. Kojące te widoki, można się wyciszyć. Baw się dobrze i nałap dużo słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokój, cisza, natura... Coś czego mi ostatnio bardzo brakuje... Duńskie wybrzeże jest do tego idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo... dlatego tak bardzo lubię tam spędzać czas!

      Usuń
  9. Te pojedyncze domki zawsze miały dla mnie dużo uroku. Osobiście jednak wolę podziwiać,niż w takim zamieszkać... Udanego wypoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mają masę uroku... typowo duńska zabudowa!

      Usuń
  10. Twoje zdjęcia mają zawsze taki niepowtarzalny, hipnotyzujący klimat! Od razu mam ochotę iść Twoimi śladami po tej plaży :-) Pozdrawiam

    PS. Czekam na relację ze słonecznej Sardynii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana bardzo! Twoje też uwielbiam oglądać ;)

      Usuń
  11. Witaj :) Chciałam napisać maila ale nie potrafię znaleźć kontaktu ;p Wybieram się do Danii i chciałam zasięgnąć info od kogoś zorientowanego w temacie :) wczytuję się w posty dotyczące tego kraju na Twoim blogu, ale mam jeszcze konkretne pytania. Będę bardzo wdzięczna za kontakt i chęć jakiejś pomocy :) Mój mail: olga_f@o2.pl. Pozdraiwam, Olga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś!
Rozgość się....