poniedziałek, 2 czerwca 2014

{ LONDYN + BRISTOL + ISLANDIA } ... w podróży ✈




Kochani jutro wylatuję do Londynu. Skąd biorę busa do mojego Bristolu. 

A już stamtąd, razem z Kasią i Sylwią, 5 czerwca lecimy na przepiękną Islandię!!!


Jeśli chcecie na bieżąco śledzić co się u mnie dzieje, to wskoczcie na mojego INSTAGRAMA,
znajdziecie go po prawej stronie, na basku bocznym.


Oczywiście, od czasu do czasu, jak mi wi-fi pozwoli, skrobnę co nie co na fanpage'u TRAVEL DETOX.



Jak coś, widzimy się z powrotem po 21 czerwca!!!!!


Ściskam was mocno!


Stay tuned...

Żaneta


{ photo via pinterest }

5 komentarzy:

  1. Kochana baw się fantastycznie, choć na pewno będziesz i wracaj szybko zdawać relację. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zobaczenia wkrótce :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rób mnóstwo zdjęć! Islandia jest jednym z tych miejsc, które z przyjemnością bym odwiedziła, ale które w dalszym ciągu jest niekoniecznie niskobudżetowe ;) udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób duuuużo zdjęć!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na foty! :) ps. na instagramie już dodałam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś!
Rozgość się....